Sterke merken als deel van ons leven

‘Brands seem to be part of all aspects of life. Celebrating uniqueness – a core element of any brand – is a greater part of the experience than ever before, and this has extended to the newest major space for brand development: the internet’ (USA Today).

Het Britse Interbrand, met 21 vestigingen in 17 landen ‘s werelds grootste merkenbureau, waardeert merken niet op omzet en winst maar op ‘its origin, its impact and its future’. Daarvoor kijkt Interbrand onder meer naar authenticiteit, innovatiekracht, een helder verkoopverhaal en een consistente presentatie. En dat al 30 jaar.

 

Al domineren de grote VS-bedrijven, toch is het ook voor niet-Amerikaanse organisaties interessant om de ranglijst van Interbrand te bekijken. Relevant ook, want de trend die wij daarin zien is onmiskenbaar: bedrijven die innovatie vergezeld laten gaan met een creatieve merkpresentatie zijn de laatste jaren steeds belangrijker. Niet voor ranglijsten, maar voor ons. Want sterke merken maken deel uit van ons leven.

In gesprek over het ‘brand’?

We gaan daarover graag in gesprek. Bel of mail ons gerust.

Wil je meer weten?

Stel je vraag aan Aartjan Mandersloot - directeur Gloedinnovate | adviseur | projectmanager