LaVerbe marketing en design wordt Gloedinnovate

Gloedinnovate is de nieuwe loot aan de stam van de communicatiegroep waarvan ook Gloedcommunicatie en Gloedonline deel uitmaken. Aartjan Mandersloot en Paul Beerten, eerder vennoten in LaVerbe marketing en design, richten zich primair op innovatieve bedrijven en organisaties die het design voor hun marketing willen vernieuwen en met design hun innovaties kracht bij willen zetten. Vanaf 1 februari opereren zij onder de naam Gloedinnovate.

Samenwerking Gloedinnovate met LaVerbe beleid en advies

Aartjan Mandersloot en Paul Beerten werken, na hun overstap naar de Gloed-communicatiegroep, ook in 2018 nog samen met LaVerbe's Rijk Willemse. Rijk Willemse maakt zich vanuit het gespecialiseerde LaVerbe beleid en advies sterk om informatie en beleid toegankelijk te maken. Tot de opdrachten waaraan wij samen werken behoren o.a. de sociale marketing voor het (Digi)Taalhuis Wageningen en het webplatform Sociaal Portaal Oss (in ontwikkeling).

Wil je meer weten?

Stel je vraag aan Aartjan Mandersloot - directeur | adviseur | projectmanager